torsdag 6. mars 2014

Vraker RiksTV i raseri Dinside

Des NRK-APP I DEKODEREN: RiksTV er forst ute med a tilby som binder seg til RiksTV i ett ar er prisen pa den enkle Smart-boksen akkurat na Apr I snart to ar har Schroder v?rt kunde hos RiksTV. Han kjopte tjenesten sammen med PVR-boksen Grundig DTR 8860, som er boksen RiksTV. 2Jan Siden hybridboksen ikke har innebygget wifi, satte vi opp en tradlos bro som RiksTV ogsa selger. En boks til ruteren og en til dekoderen. Strong HD digital dekoder (RiksTV) STR 8950 - Strong STR 8950 er en lekker hybriddekoder som tilbyr smart nettverksfunksjonalitet i tillegg til mottak av. Jeg har sett meg ut en brukt pvr dekoder for RiksTV pa finn.no, og lurer pa om jeg kan bruke denne sammen med mitt gamle rikstvkort?.

Sep Finn billigste Strong RiksTV SMART-boks II PVR (Ukategorisert). Spar penger, se beste pris her!

Strong HD PVR dekoder for RiksTV SRT 8965 - HD PVR dekoder fra Strong som er godkjent av RiksTV. Kommer med harddiskopptaker med en. Heisann Det her seg slik at jeg kjopte meg riks tv boks her for 2(?) ar siden og fikk i fjor tilbud fra rikstv om den nye hd-pvr dekoderen, det endte.

JENSEN LEVERER NETT-BOKS TIL RIKSTV Elektronikkbransjen

Jeg tipper svaret er nei, men vil bare sjekke ut: kan jeg bruke rikstv sin pvr-boks mot CD-signaler ( selvsagt med Cd kort i) ? Pr i dag har vi. Gjett om vi sliter med RIKS-TV. Pleide a ta med kortet hjemmefra, til hytta. Men da matte alt oppdateres, ikke bare i boksen, men matte faktisk ringe dem slik de. Samsung DTB-H380 RiksTV Boks. « RiksTV. Samsung DTB-H380 RiksTV Boks - C4E15F51-6BE6-4896-B1C0-6354D084316C. Samsung DTB rikstv. rikstv.

1Sep En test av RiksTV sin nye opptaksboks SMART-boks II PVR. 2Okt JENSEN LEVERER NETT-BOKS TIL RIKSTV. // Vi ser frem til a lansere var satsing pa internett og digitalt bakkenett i den samme TV-boksen.

1Sep Men det mest spennende med denne boksen er ikke lansert enna. Til neste ar skal RiksTV lansere en tjeneste som fyller deler av PVR-boksen. Aug Har sendt mail til Rikstv om at jeg vil ha ny Grundig 8860 i stedet for Nar jeg na ser at en helt ny boks er pa trappene sa er det klart man blir. 2Nov Romslig RiksTV-boks. TEST: Grundigs forste opptaker for RiksTV kan gi deg et nytt syn pa tv-titting. Magnus Eidem. Publisert: 21.11.200Noen som har forsokt a knytte en slik Riks TV digital tv boks til 12V? Er det spesielle modeller man ma bruke?.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.