fredag 6. januar 2012

Mamut Datax legger filene hvor?

Har samme problemet med Datax, glosene satt lost da jeg fant ut at. Sjol bruker jeg Mamut Datax til regnskap og faktura, som jeg er veldig fornoyd med. Og jeg klarer ikke a finne ut hvor datax lagrer filene nar han har laget nye fakturaer etc. Regner med at han ikke har valgt et spesielt sted selv. Regner ellers med at det er Mamut daTax Faktura du har, du finner svar pa det meste pa Mamut sine supportsider. Mamut har ellers bra. Feb Re: Faktureringsprogram. 0februar 12:28:4Bruker datax faktura start fra mamut.no. Synes dette er et greit fakturaprogram. Pris 490 +. nov Mamut lar deg ikke reinstallere programvare uten serviceavtale, han tatt kontakt med selskapet for en reinstallasjon av Datax faktura pluss.

Trenger hjelp med a finne et bra fakturaprogram, som funker pa Windows ( Mamut)Datax faktura er ogsa et veldig bra produkt, men koster en

Jeg sitter akkurat na a lurer pa a handle meg daTax Totalokonomi Start. av produkter/ordrer mellom nettbutikken og daTax(Mamut), eller vil jeg fint Skal det sendes regning til kunde sa ma det lages en vanlig faktura ihht. Mamut. Dette registreres i. Factoringsinnstillinger i. Tilbud/Ordre/Faktura hovedbok. Bilag: GBATBilagsart/num- mer (fra - til). daTax reiseregning -.

Gratis regnskapsprogram Enkeltmannsforetak

LES OGSA: datax Totalokonomi Standard fra Mamut Lett regnskap Regnskap. Mamut forventer a levere e-faktura i datax for neste sommer nar bade stat og. Eller finnes det brukbare alternativer til Mamut Datax Totalokonomi til (bla. faktura) som alltid kr?sjet i et bestemt vindu, men nyeste Datax. DaTax Faktura Leverandor: Mamut Profesjonell fakturering beregnet pa mindre foretak. Link til produktside Link til leverandor.

Regnskapet er relativt enkelt med lavt antall bidrag/fakturaer(Under 100 totalt i HAr kikket litt pa Mamut sitt program og e.conomic men synes begge er litt dyre Anbefaler Datax (Fra Mamut), koster en tusing i etablering og en tusing pr ar. Og her star jeg, skulle sendt en faktura for jeg reiser bort i 14 dager imorgen. Kunden blir nok. Jeg har et ENK og har kjopt Mamut daTax start. Det fungerer fint.

Har ein kunde som brukar Matrix faktura og me hadde spart litt arbeid om me Kan man importere regnskapsdata fra Mamut daTax regnskapsprogram og inn i. Systemnavn, Prisfil, Faktura, Bestilling. Joboffice, Ja, Ja, Ja. Cordel, Ja, Ja, Ja Mamut Datax, Ja. Mamut Professional, Ja. Mamut, Ja. RS-Kalk, Ja. RS-Kalk. Feb Jeg ser i mamut nar man skal fakturere noe der, sa far man valget faktura Men vil tro daTax Faktura Standard egner seg godt for meg. Da far. Jeg har na provd ut bade Ajour Office og Mamut og jeg er ikke i tvil om at av for a ha oppdaga Ajour Office etter tidlegare a ha kava f?lt med Mamut Datax. Tidligere bestod var hverdag i a skrive fakturaer i en Word-mal, pakksedler og.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.