fredag 20. april 2012

Lian Li med supersmart PCkabinett

Vis alle produktene i kategorien HTPC-kabinett. Dustin har bra priser og raske leveranser. Okt Hvorfor er ikke dette standard pa alle stasjon?re PC-er? KOFFERT-PC: Med dette smarte kabinettet blir det enkelt a frakte PC-en rundt. I et kabinett uten s?rlig gjennomstromming av luft vil temperaturen stige raskt og de fa viftene som finnes ma jobbe for fullt for a bli kvitt varmen - en jobb som de. Kabinett stromforsyning. Stromforsyning. Barebone NUC. Big tower. Micro- ATX tower. Midi tower. Mini-ITX. Gaming PC stasjon?r. Gaming stoler. 1apr Dette ga opphav til den sa kalte von Neumann-arkitekturen, som er det vanligste prinsippet i moderne datamaskiner, og eneradende i PC-er.

LED-stripe for PC-kabinett case mod 30 cm gronn - 30 cm lang boyelig LED- stripe med 9 store LEDs, der hver LED har 3 lyspunkter - dette blir skikkelig lyst. Oppgradere pc - kabinett - posted in Kabinetter og modifikasjoner: Har vurdert a oppgradere min 4 ar gamle Acer Aspire M3920 desktop (intel

Sep I den senere tid har mange av produsentene av pc-kabinetter hatt stor fokus pa de som skal ha sv?rt kraftige pc-er, og da gjerne for bruk til. Mar Jeg skal na begynne a bygge et pc kabinett til pc.en jeg skal bygge til sommeren. Kabinettet skal bygges i spon, og jeg venter fortsatt pa.

Pc kabinett - Siste nytt fra norske aviser - Webavisen

Kabinettet mitt er begynt a bli noe stovete pa innsiden, da jeg ser det som mindre lurt a begynne a vaske inni det med gronnsape og vann sa provde jeg. Jonsbo W- Tek Dette PC-kabinettet er usedvanlig godt gjennomfort. Lian Li PC-D600. - Hardware Dette beistet av et kabinett har plass til «alt». 72-Delers sett med skruer til PC-kabinetter, hovedkort med mer.

Jeg skal bygge et pc kabinett. Jeg vil ikke at det skal v?re for stort, men det skal se bra ut. Jeg har tenkt og kjope et mini-hovedkort. Vis noen. Les ogsa: Denne mini-PC-en er helt lydlos Koffert-design Derfor ble jeg oppriktig glad da jeg leste om kabinettet PC-TU300 fra Lian Li. Ikke bare har kabinettet.

PC-holder til PC-kabinett. Farge: Svart PC-holder til stasjon?r PC. Med 4 hjul som gjor det enkelt og hurtig a flytte PC-en. 2 av hjulene pa denne PC-holderen er. Aluminiums kabinett til 13 Panel PC. Varenr: DE-ZUBEHOER-00027 00. Send foresporsel. Skriv ut denne siden Skriv ut. Storre bilde. Forrige produkt. Varenr: 24540, Alt varenr: DN-CC9002, Produkt navn: Digitus PC kabinett, Stovsikkert IP 54, Produkt beskrivelse: Aktiv ventilasjon. BxDxH 300x600x650 mm. Din plassering (n?rheten): (endre din plassering). Lagre. Bydeler: Sentrum(3). Se storre kart. Sok etter «pc kabinett trondheim» ga 5 Gule treff. Gule treff - viser 1.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.