torsdag 28. mars 2013

Mine resepter

Her fr du tilgang til: Mine egenandeler Mine resepter Min fastlege Meld bivirkninger Bestill Europeisk helsetrygdkort Kjernejournal ( i). Reseptformidleren p Mine resepter, eller ved sende brev til Helsedirektoratet. ) kan man enkelt holde oversikt over hvilke gyldige e-resepter man. Mine resepter sen Legekontor HelseRespons Mine resepter.

Mine resepter

Likevel har bare 18 prosent av pasientene brukt informasjonstjenesten Mine resepter for f oversikt over hvilke gyldige. Bestilte resepter kan forventes ferdig til henting senest neste virkedag.

Flere og flere benytter seg n av tjenesten Mine resepter. E-resept Vitusapotek Hjemme kan du selv holde oversikt over hvilke resepter du har i. Likevel har bare hver tiende pasientene brukt informasjonstjenesten Mine resepter for f oversikt over hvilke gyldige.

I dag gjelder dette tjenestene Mine egenandeler, Mine resepter og Mine vaksiner, men det vil framover komme flere selvbetjenings- og. I oktober var det nesten 90 000 som logget seg inn for se reseptene sine. Mine resepter (PDF) Logg inn for se dine resepter p.

Hold oversikten med

Du m betale for sjekke reseptene - NRK Livsstil - Tips, rd og

Tenesta gir deg som har ftt ein eller fleire elektroniske reseptar. F bruker tjenesten Mine resepter Likevel har bare 18 prosent av pasientene brukt informasjonstjenesten Mine resepter for f oversikt over hvilke gyldige resepter de har.

Det overordnede formlet med portalen er lage en felles. Hvordan kan jeg som pasient holde orden p medisinene mine? F bruker tjenesten Mine resepter Syv av ti resepter er n elektroniske. Du m betale for sjekke reseptene - NRK Livsstil - Tips, rd og. Nsker du oversikt over dine resepter, kan du g inn p.

E-resept Vitusapotek

God reseptoversikt bidrar til en riktigere legemiddelbruk. Snart blir elektroniske resepter innfrt i hele landet. F oversikt over e-reseptene dine - Apotek 1 Nr du har ftt e-resept av legen, kan du bruke tjenesten Mine resepter til f full oversikt over e-reseptene dine.

Mine resepter - Velkommen Mine resepter er en internettbasert tjeneste som tilbys av Direktoratet for e-helse. E-resept og mine resepter - E-resept betyr elektronisk resept. F bruker tjenesten Mine resepter tte av ti resepter er n elektroniske. Mine resepter - Nr du har ftt e-resept av legen, kan du bruke tjenesten Mine resepter til f oversikt over e-reseptene dine.

Ved logge deg p Min helse, kan du se dine og dine barns resepter. Du kan ogs gi andre fullmakt til innsyn.

Mine resepter (PDF)

Tjenesten gir deg som har ftt en eller flere elektroniske resepter (e-resepter). Mine resepter - Mine resepter er en norsk portal for elektroniske resepter p nettjenesten. E-resept - Du kan selv se hva som er gjort med reseptene dine ved logge deg p med din elektroniske ID (BankID e.l.) og klikke p Mine resepter.

Mine reseptar - Velkommen Mine resepter er ei Internett-basert teneste som er eit tilbod fr Direktoratet for e- helse. (Det var 5 min igjen av timen og vi mtte bestemme oss) Det vi lurer p. A mix of the best jazz from yesterday and today. AOL - News, Sports, Weather, Entertainment, Local Search Sign In Join Log Out My Account Entertainment Finance Lifestyle News Sports Shop JOIN AOL MY ACCOUNT DOWNLOADS HELP.

Autopsy of aposBig Bopperapos to Address Rumors About 1959 Plane Crash Jan 18, 2007. Buddy Classic Cab (Nye Batterier) 2006, 24 300 km. Copyright - Siden og innholdet er produsert av Hkon Kristiansen, Google.

Dental Insurance Coverage for Federal Employees - Humana The HumanaCompBenefits Dental Federal Advantage plan is an exceptional dental plan exclusively for federal employees and has no annual deductible. Find places to eat and drink, things to add to your bucket-list, or catch an emerging band on tour. Finn veibeskrivelse, kontaktinfo, regnskapstall, ledelse, styre og eiere og kunngjringer. Frequently Asked Questions If at any time you lose or cancel your Humana Medicare Advantage Plan, you will.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.