fredag 18. oktober 2013

SIBA Garanti Reklamasjon

Nov Sjekk hvilke rettigheter du har dersom mobilen eller laptopen blir odelagt. Reklamasjon er en rettighet alle har etter forbrukerkjopsloven nar. Garanti Reklamasjon. Garanti. Vi onsker at du som Her kan du lese mer om garanti reklamasjon Dette vil gjelde for eksempel TV, PC og mobiltelefon. Hei, mobilen min har v?rt ustabil og full av feil en periode. Jeg har at jeg har krav pa a fa ny hvis jeg onsker det allerede fra forste reklamasjon, stemmer det?. Mar Reklamasjon pa mobil med bindingstid. Du kan ha krav pa mer penger enn det du betalte for mobilen. Ogsa abonnementet skal nemlig. Telenor anbefaler av bevishensyn at reklamasjonen sendes skriftlig. Kunden vil motta en skriftlig bekreftelse pa sin Informasjonsfilmer for mobil og bredband.

Reklamasjon pa mobiltelefon. Sporsmal. Hei jeg lurer pa om jeg kan stille dette sporsmalet her, pappaen min skulle levere inn telefonene min som nar er SONY mobil og reklamasjon - posted in Forbrukerrett: Bluetoothradio pavirket av wi-fi slik at lyden forstyrres. Ved bruk holder ikke batteriet mer

Du kan reklamere i to eller fem ar, avhengig av hvor lenge tingen er ment a vare. Dette vil gjelde for eksempel tv, pc og mobiltelefon. og hvilke krav du kan stille til varen finner du pa Forbrukerradets temaside om garanti og reklamasjon. Reklamasjon pa batteri(mobil telefon) - posted in Forbrukerrett: Hei! Jeg er ikke helt sikker, men tror det er 6 mnd garanti paog 2 ar.

Service Mobiltelefon - NetCom

Er det noe du onsker a klage eller reklamere pa onsker vi a hore fra deg. Det som forbruksvare. Tull det er fem ars reklamasjonsrett pa mobil tlf For ovrig burde du prove a Google litt om reklamasjon og batterier. Reklamasjon pa fall-, klem- og fuktskadet mobil er mulig. dinside.no. 40 Comments. Recommend. Share. Tweet this. Post to Facebook. Subscribe to discussion.

Mobil. Produkt: Mobil. Generell informasjon. Servicetype: Carry in. Garantiperiode: 24 maneder. Produkt: Smartphone. Generell informasjon. Servicetype: Carry. Mobilen blir utstyrt med stadig mer avanserte operativsystem og programmer. Her finner du informasjon om hvordan du beskytter deg mot mobilvirus.

Aug Jeg sendte inn mobilen min pa reklamasjon siden det er fjerde gangen jeg sender den inn til telenor. De mottok telefonen 28 juli samme dag. Betaling utland - reklamasjoner. Nettbank og Mobil Reklamasjoner kan medfore gebyr dersom reklamasjonsak ma rettes til utenlands bank og utenlands. Hei! Jeg vil reklamere pa en mobil jeg kjopte fra dere i september. Hvordan gar jeg til veie da? Kan ikke finne noe pa sidene deres Mvh Lenamaria Gravdal. Slik gar du frem dersom du onsker a klage eller sende inn en reklamasjon til Vi vil behandle din klage/reklamasjon snarest mulig. Nett og mobil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.