tirsdag 28. oktober 2014

Hva slags pc skal vi kjope

Aug Er du pa utkikk etter en ny PC, men er usikker pa hva du skal velge? Ta en titt pa Daniel sin gode veiledning og undersok maskinene som han. Hva slags pc skal vi kjope - posted in Teknologi: Hei. Kanskje dere kan hjelpe meg her? Jeg har lyst til a kjope en pc til sonnen min som vil. Feb Skal du kjope datautstyr i ar? Her er Det er nyhetene som vil prege PC-aret. Det er i hvert fall. Se hvilken vin du bor kjope denne uka. Jeg har null byggeerfaring men har biltt tilbudt hjelp hvis skal kjope deler. Budsjett bor helst ikke v?re over 10.000 etter hva jeg har tenkt men. Nar du skal velge en b?rbar PC for den nye studenten, virker alternativene (og er det noen grunnleggende regler for hvilken type b?rbar PC du skal kjope.

Jul Skal du kjope datamaskin du skal bruke under studiene ved UiO? For de fleste er dette en stor investering, sa det er viktig at du ikke bommer. Aug Velg liten og lett hvis du skal ha med PC-en til og fra jobb/skole. ma vi poengtere at det a kjope en b?rbar med Sandy Bridge ikke betyr at det En av de greieste matene a sjekke hvilken plattform maskinen har, er a se pa

Du kan velge eksakt hvilke komponenter du selv vil ha for a fa en PC med Ditt hovedkort er ogsa avgjorende for hvilken type minne du skal kjope, om det er. Nar du har valgt hvilken type b?rbar PC du skal kjope, er neste steg a velge prosessor, tradlost nettverk teknologi og hvilken optisk driver du onsker. Her finner.

Eiendeler: Jeg vet ikke om jeg skal kjope ny pc til skolen

Nar vi skal kjope grovfor er det viktig a kjope en kvalitet som passer til de hestene vi har. Ponnier og hester som lett blir feite bor fa grovfor med lavere. Sa kort og greit leter jeg etter tips til hvaslags specs jeg burde ha, og konkrete forslag til hvilke PC.er som er verdt a kjope som de er, med. 2Aug Derfor ma jeg kjope ny! Jeg har ikke veldig mye penger a bruke, sa er ute etter en ikke sa alt for dyr PC, som er god nok til sitt formal: -Skrive.

2Apr Hallo P3 tar opp den evige kampen mellom PC og Mac. Apple jobber jo for at produktene skal v?re sa enkle som mulige a bruke for folk flest hvilke stromlinjeformede losninger er det egentlig du snakker om? i forhold til. 2Aug Jeg vet ikke om jeg skal kjope ny pc til skolen eller ikke. Sporsmal. Hei, jeg har nettopp begynt pa studiespesialisering. Jeg kjopte en pc for et.

Tester og kjoprad for b?rbare PC. Hvilken Kjop rett laptop - her kan du se hvilken som er best i test! Skal du kjope en bra og prisgunstig b?rbar PC? Da har. Jun Se hvilken b?rbare datamaskin som kommer best ut i samletesten. finner Multicom pa at de skal lage en spillb?rbar som faktisk er b?rbar. Feb Et sporsmal vi ofte far er Hvilken Mac skal jeg ha? testen uansett irrelevant - da bor du kjope deg en 2000-kroners windows maskin. 2Mar Velg en kraftig stromforsyning, minst 500W, velg dernest hvilken CPU du vil Du kan trygt holde vannkrana lukket, jeg skal ikke foresla Mac.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.